top of page

 

 

3600 Ek Gösterge Amasız, Fakatsız, Lakinsiz Tüm Kamu Personeline verilmelidir...

 

        Haber sitelerine yansıyan taslak çalışmaya göre 3600 ek gösterge 4 meslek grubunu kapsamakta, Üniversitelerde görev yapan fakülte, enstitü ve yüksekokul sekreterleri, şube müdürleri, şefler gibi yönetici kadrosunda çalışan memurlar bile kapsam dışı bırakılmıştır.

      Biz sendika olarak 3600 ek göstergenin eğitim durumuna göre verilmesini ve bu şekilde de oluşabilecek adaletsizliğin önüne geçilebileceğini savunuyoruz. Bu taslak üzerinden çıkarılacak olan 3600 ek gösterge çalışması yeni mağduriyetler doğuracaktır.

Yol yakınken buradan bir kez daha sesleniyoruz. Yanlıştan dönülsün, belli meslek grupları üzerinden değil de, tüm memurları kapsayıcı eğitim durumuna göre adaletli bir ek gösterge sistemi tesis edilsin.

     Hemşire, polis, din görevlisi, öğretmen bu meslekleri yapanlar öğrenimlerini uzay üniversitelerinde mi yapmıştır. Diğer tüm memurlarda aynı eğitimi alarak aynı üniversitelerden mezun olmuş. Aynı sınava girerek memur olmuşlardır. Ve ülkesi için elinden geleni yapmaktadır.

    Sayın Cumhurbaşkanımız ve Çalışma Bakanımıza tekrar sesleniyoruz. Ayrımcı yaklaşımları kamuda artık uygulamayın... 3600 Ek Göstergede de ayrımcılığa neden olacak vicdanları yaralayacak düşük maaş alan memurları daha da sarsacak bir karara imza atmayın. Bir buçuk milyona yakın memurumuz ek gösterge artışı müjdesiyle mutlu edilirken, geride kalanları mutsuz etmemek adına yapılması düşünülen ek gösterge kapsamının unvanlar bazında değil öğrenim düzeyi şeklinde değerlendirilmesi hem daha kapsayıcı hem de daha yerinde bir düzenleme olacaktır.

Sendikamızın bu konuda ki teklifi; tüm kamu çalışanlarına unvan gözetilmeksizin;

İlkokul ve ortaokul mezunlarına 1800,

Lise ve dengi okul mezunlarına 2200,

Ön lisans mezunlarına 3000,

Üniversite mezunlarına 3600 ek gösterge verilmesi şeklindedir.

#3600ekgösterge

#ÜniversiteİdariPersonelSendikası

#ÜniversiteİdariPersonelininİlkveTekTemsilcisi

www.unipersen.org.tr

bottom of page